A l’Educació Infantil l’acollida i l’adaptació són aspectes d’un valor important. Per això, els infants i les famílies disposen dels seus espais per fer d’aquest moment una experiència enriquidora que, tant als nens i a les nenes com a les seves famílies, els ajudin a sentir-se com a casa seva.
A més, l’Educació Infantil és la porta d’entrada al nostre centre i esdevé el moment en què cada nen i cada nena va construint els fonaments del seu aprenentatge, les seves habilitats i les seves capacitats. Per aquest motiu, partint de les bases de la neurociència, facilitem aquest procés de construcció que, alhora, fa que cada infant creixi segons el seu ritme maduratiu, sigui feliç i sigui capaç de crear felicitat al seu entorn.
El treball per racons i ambients fa que l’alumne sigui protagonista del seu aprenentatge. Ajuden a aquest procés de creixement el treball manipulatiu i d’experimentació, la descoberta de les emocions, les activitats conjuntes amb companys de tot infantil (I3, I4, I5) i amb companys d’altres etapes educatives.